PLEASE SCROLL DOWN FOR THE ENGLISH VERSION OF THE TERMS & CONDITIONS
Achizitionarea biletelor de spectacol pentru evenimentele organizate de compania EMAGIC este supusa urmatorilor termeni si conditii:
1. Termeni:
a. Organizator: organizatorul evenimentului este EMAGIC (S.C Emagic Live SRL)
b. Participant: orice persoana care pe baza unui bilet valid, a unei invitatii sau acreditari, intra in incinta in care are loc evenimentul organizat de Emagic.
c. Spatiu de eveniment: orice zona delimitata in care organizatorul produce un eveniment, zonele adiacente sau asociate cu acesta precum si caile de acces de care organizatorul se foloseste.
2. Reguli si conditii generale:
a. Regulile generale si conditiile se aplica tuturor evenimentelor EMAGIC, precum si serviciilor in cadrul evenimentului. La intrarea in spatiul de eveniment, participantii se supun neconditionat continutului acestor reguli generale.
b. Ofertele, artistii participanti, listele de preturi si alte informatii sunt cu titlu informativ si pot fi schimbate fara preaviz de catre organizator. Organizatorul nu poate fi tras la raspundere pentru eventualele erori.
c. Abateri de la regulile generale nu se pot face decat cu confirmarea scrisa a organizatorului.
d. Organizatorul nu este responsabil decat de informatiile transmise de canalele sale de comunicare, si nu de zvonuri etc.
e. Un bilet este valabil pentru o singura persoana si pentru un singur acces la spectacolul/evenimentul inscriptionat pe biletul achizitionat.
f. Organizatorul nu raspunde pentru pierderea, furtul sau deteriorarea biletelor achizitionate, acestea fiind in responabilitatea cumparatorului.
g. Organizatorul are dreptul si obligatia de a solicita cumparatorului biletului sa respecte toate masurile de siguranta prevazute de actele legislative in vigoare.
h. De asemenea, cu scopul de a asigura sanatatea si siguranta tuturor participantilor la eveniment, atat public cat si echipa de organizare, organizatorul isi rezerva dreptul de a impune participantilor la evenimente orice masuri de siguranta si sanatate, care pot include (dar nu se limiteaza la) relocari de bilete (locuri pe scaune), modificarea programului de acces, masuri speciale de defluire etc.
i. In scopul claritatii, cumparatorul biletului, prin actul achizitionarii acestuia, este de acord cu prezentele conditii si termene, se obliga se respecte atat masurile impuse in mod legal, cat si regulile de acces impuse de organizator la momentul achizitionarii biletului de acces, inainte de data desfasurarii, in timpul evenimentului si/ sau la locatia unde are loc evenimentul.
j. In cazul in care cumparatorul biletului nu este de acord sa respecte masurile impuse la data evenimentului, in incinta evenimentului si in perimetrul din jurul evenimentului, astfel cum sunt acestea descrise mai sus, organizatorul are dreptul si obligatia de a ii refuza accesul la eveniment si in acest caz nu va rambursa contravaloarea biletului. Masurile de siguranta impuse de organizator, care pot include (dar nu sunt limitate la) relocarea biletelor (locuri pe scaune), modificarea programului de acces, masuri speciale de defluire etc. nu sunt negociabile si nu reprezinta un motiv de restituire a contravalorii biletului.
h. Participantilor la eveniment li se solicita verificarea regulamentului de acces inainte de eveniment pe websiteul official al organizatorului si platformei de ticketing de unde a fost achizitionat biletul si pe platformele de social media ale acestora, respectarea marcajelor de la cozi si de pe podele din locatie, precum si a altor indicatii si precautii comunicate la locatie.
3. Acces, sedere si securitate
a. Accesul in spatiul de eveniment se va face exclusiv in baza unui bilet valid achizitionat din centrele autorizate, a unei invitatii sau a unei acreditari incepand cu ora comunicata de organizator pe site-ul oficial sau prin intermediul comunicatelor de presa.
b. Organizatorul are voie sa perchezitioneze participantii si obiectele acestora sau sa ceara identificarea atat la accesul in zona de eveniment cat si pe durata evenimentului
c. Organizatorul isi rezerva dreptul de a refuza accesul oricarei persoane la eveniment, in orice moment, pe durata desfasurarii acestuia, in cazul nerespectarii termenilor si conditiilor organizatorului si a legislatiei in vigoare.
d. Daca un participant la eveniment nu respecta legislatia in vigoare si/sau termenii si conditiile organizatorului, iar organizatorul va fi amendat din acest motiv, participantul va purta raspunderea pentru suma respectiva.
e. Participantii nu au acces in zona de eveniment cu: echipamente audio / video, echipamente de inregistrare, animale, droguri, mancare, bautura, sticle, pet-uri, glow sticks, umbrele (in caz de ploaie recomandam folosirea pelerinelor de ploaie), artificii, arme de foc, arme albe sau alte obiecte ce pot deveni periculoase pentru ceilalti participanti.
f. Participantii nu au voie sa ofere bunuri de orice tip spre vanzare sau consum gratuit in locatie fara permisiunea scrisa a organizatorului.
g. In cazul evenimentelor de tip festival, biletul nu este specific unui singur artist, astfel incat in cazul in care un concert al unui artist din cadrul festivalului ar fi anulat, nu va avea loc nicio restituire de pret.
h. ACCES MINORI: Organizatorii nu incurajeaza prezenta copiilor mai mici de 12 ani la concerte din cauza sunetului si luminilor puternice, insa daca parintii aleg sa vina alaturi de cei mici, o vor face pe propria raspundere, achizitionand bilete de acces si pentru acestia. Minorii vor avea acces in zona de concert doar in baza unui bilet valid propriu. Minorii trebuie să fie însoțiți de un adult, posesor de bilet propriu. Totodată, recomandăm părinților să le asigure copiilor căști de protecție. Castile de protectie sau dopurile de urechi NU vor fi asigurate de catre organizatori.
4. Raspunderea Organizatorului
a. Participantii iau parte la eveniment pe riscul propriu. Organizatorul este responsabil doar daca daunele / ranile se produc din neglijenta sa. Daunele pasibile de compensatie sunt stabilite de catre asigurarea evenimentului. Organizatorul nu este responsabil pentru daune produse astfel: – de catre furnizorii angajati pentru eveniment sau angajatii acestora; – eventualele daune cauzate de nerespectarea prezentelor reguli; – probleme de auz / vedere cauzate pe durata evenimentului; – pierderea de bunuri, distrugerea sau furtul obiectelor aduse de participanti in locatie; – daune cauzate de schimbarile de orar (deschidere / inchidere) ale evenimentului; – daune cauzate in alte tipuri de catre participanti.
b. Organizatorul nu este in nici un fel responsabil de daune cauzate de forta majora.
c. Toate prevederile acestei sectiuni se aplica si angajatilor organizatorului, precum si furnizorilor sai sau terte parti implicate.
5. Inregistrarea
Organizatorul poate inregistra evenimentul si participantii la el, poate sa faca publice imaginile in cauza, poate sa permita unor terti comercializarea acestor imagini. Prin intrarea in zona de eveniment, participantii isi dau acordul ca imaginea lor sa apara in materiale ale organizatorului sau materiale corelate evenimentului.
6. Drepturi intelectuale
a. Conform prevederilor legii drepturilor de autor nr 8/1996, participantii la eveniment nu au dreptul sa inregistreze (in scop comercial) imagini sau sunete din timpul evenimentului, acestia riscand confiscarea echipamentului gasit asupra lor. Vizitatorii nu au dreptul sa difuzeze sau sa comercializeze aceste inregistrari.
b. Participantii nu au voie sa reproduca vizualul evenimentului (poster / flyer / etc.), sa foloseasca imaginea, respectiv numele artistilor implicati (sau orice alte nume, logo-uri sau brand-uri asociate evenimentului), sau bilete/invitatii la eveniment in scopuri promotionale ori comerciale fara acordul organizatorului.
c. Participantii care incalca una din regulile mai sus mentionate sunt pasibili de plata unor sume cu titlu de daune-interese.
7. Date si locatii
a.Organizatorul va anunta in momentul difuzarii materialelor, prin comunicate de presa sau pe site-urile oficiale, data / locul si ora de desfasurare a evenimentului.
b. Organizatorul isi rezerva dreptul de a schimba locul si/ sau data de desfasurare a evenimentului.
c. In caz de forta majora organizatorul isi rezerva dreptul de a amana evenimentul sau anula evenimentul, de a schimba data sau locul de desfasurare, fara a fi nevoit sau obligat la plata de daune catre participanti.
d. Forta majora inseamna: orice circumstante din cauza carora organizatorul este fortat sa anuleze evenimentul. Acestea sunt, dar nu se rezuma la: razboi, greva, activitati teroriste, actiuni ale politiei sau pompierilor.
e. Biletul nu este rambursabil, cu exceptia cazului in care spectacolul/evenimentul este anulat. Mutarea evenimentului intr-un alt loc sau reprogramarea acestuia la o alta data nu constituie un motiv pentru rambursarea biletelor. Atunci cand un anumit spectacol/eveniment este reprogramat, biletul cumparat ramane valabil pentru data reprogramata.
In cazul anularii unui eveniment, organizatorul se obliga sa informeze clientii prin intermediul platformelor de ticketing partenere si pe website-ul si platformele de social media proprii. Astfel, organizatorul recomanda clientilor sa verifice periodic (cel putin o data pe luna de la momentul achizitionarii biletului si pana in ziua evenimentului) websiteul si/ sau platformele de social media ale organizatorului, pentru a fi la curent cu toate informarile.
Informarile organizatorului vor fi transmise clientilor si prin intermediul platformelor de ticketing partenere, pe adresele de email folosite de clienti la achizitionarea biletelor.
Organizatorul recomanda ca adresa lui (office@emagic.ro) si cea a platformei de ticketing (de unde clientul achizitioneaza biletele) sa fie marcate de client ca “adresa de e-mail de incredere” in aplicatia lui de email. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru cazurile in care informarile trimise clientilor nu ajung la client din pricina marcarii mesajelor ca Spam/ Junk.
In cazul in care clientul isi modifica datele de contact, respectiv, adresa de email folosita la cumpararea biletelor, in perioada cuprinsa intre momentul achizitiei si ziua evenimentului, clientul are obligatia de a informa platforma de ticketing de unde a achizitionat biletul, precum si organizatorul (la office@emagic.ro) despre aceasta modificare si sa le comunice noua adresa de email pe care doreste sa primeasca informari. In cazul in care clientul nu isi va comunica noua adresa/ adresa corecta de email, organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru cazurile in care informarile trimise clientilor nu ajung la client.
In continuare, clientul are obligatia de a verifica si de a-si introduce corect adresa de email la achizitionarea biletelor, astfel incat informarile (precum si biletele electronice) sa poata ajunge la destinatie.
In cazul anularii unui eveniment, cumparatorii de bilete pot recupera contravaloarea biletelor cumparate la evenimentul anulat adresandu-se platformelor/distribuitorilor oficiali de bilete pentru evenimentul in cauza (dupa cum este mentionat pe bilet)– cu respectarea prezentelor conditii generale precum si a instructiunilor si conditiilor comunicate de catre distribuitori in informarea oficiala din ziua anuntului anularii evenimentului. Rambursarea contravalorii biletului in cazul evenimentului anulat poate fi efectuata prin transmiterea unei solicitari exclusiv catre platformele de ticketing autorizate (distribuitorul de unde biletul a fost achizitionat, dupa cum este mentionat pe bilet), in modurile specificate de organizator sau distribuitor (email, accesare platforma, etc.), in termen de 60 de zile de la data anuntului anularii. Dupa aceasta perioada, nicio solicitare de rambursare nu va mai fi luata in calcul. Rambursarea contravalorii biletelor poate fi efectuata numai in conditiile in care biletele sunt intacte, suma rambursata incluzand doar pretul biletelor, nu si pretul serviciilor de intermediere aferente achiziției făcute, precum comisioane de editare, emitere, tiparire si distributie, comisioane bancare sau costurile suplimentare (cazare, transport, curierat etc) si se va face in termen de maximum 90 de zile de la terminarea perioadei in care detinatorii de bilete pot solicita restituirea acestora.
ATENTIE: Solicitarile de rambursare sunt valide doar daca sunt formulate de catre cumparatorii originali ai biletelor si numai pentru bilete achizitionate prin intermediul platformelor/distribuitorilor oficiali de bilete pentru evenimentul in cauza (dupa cum este mentionat pe bilet). Organizatorul si platformele/ distribuitorii oficiali de bilete pentru evenimentul in cauza nu sunt responsabili pentru bilete achizitionate de la terti si pentru solicitari de rambursare facute in numele altui client.
8. Scalping (“bișniță”)/ Revânzători / Limite de bilete
Scalping (“bișnița”) este practica de a cumpăra bilete cu intenția de a revânzare pentru profit (specula). Această practică nu este legală conform legii române, întrucât un bilet de concert are valoare fiscală și nu poate fi schimbat sau revândut la o valoare mai mare decât valoarea înscrisă pe bilet. Întrucât revânzarea unui bilet la o valoare mai mare decât cea înscrisă pe el nu este o practică legală, în calitate de Organizator, ne rezervăm dreptul de a anula orice bilet care este oferit la revânzare pentru un preț mai mare decât cel inscripționat pe el.
Deoarece „scalping” este o practică ilegală, nu există nici un control asupra acesteia, așa că noi, Organizatorul, nu garantăm autenticitatea biletelor achiziționate de la orice reseller parte terța (cum ar fi brokeri, scalperi sau persoane fizice).
Noi, în calitate de organizator sau de turneu/ artist, putem impune de obicei o limită de bilete per comandă, per client, per card de credit sau per adresă, pentru a oferi acces la bilete cât mai multor fani și pentru a preveni achiziționarea mai multor bilete cu intentia de a le revinde la o valoare mai mare.
Limitele de bilete variază în funcție de tipul evenimentului sau de cererea anticipată de bilete. Vă rugăm să respectați limitele de bilete publicate pe siteurile partenerilor nostri de ticketing oficiali. Dacă stabilim că a fost depășită o limită de bilete, ne rezervăm dreptul de a anula o comandă sau o parte dintr-o comandă fără notificare și poate chiar să anulăm un bilet care a fost deja livrat, făcându-l inutilizabil, fără notificare.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula, fără notificare prealabilă, o comandă sau un bilet care a fost deja livrat – făcându-l inutilizabil – dacă stabilim că respectiva comanda a fost plasată/ biletele respective au fost achiziționate prin intermediul boților. Boții de bilete scot bani din buzunarele fanilor adevărați și fac vânzările de bilete online nedrepte. Un bot de bilete, cunoscut și sub numele de „bot scalper”, este un software conceput pentru a ajuta la achiziționarea de bilete prin efectuarea de sarcini automate, cum ar fi analizarea detaliilor de preț, verificarea inventarului pentru locurile nou lansate sau achiziționarea și revânzarea biletelor.
Boții imită de obicei comportamentul utilizatorilor umani, doar mai rapid și în volume mai mari. Aceasta înseamnă că acești boți scalper pot găsi și cumpăra în mod nedrept bilete în moduri pe care clienții umani nu le pot face.
Din cauza faptului ca nu exista control asupra sursei de provenienta a biletelor oferite spre revanzare, ori garantia unicitatii tranzactionarii respectivului bilet, am dori să va atragem atenția cu privire la posibilitatea ca biletele respective să fi fost vandute de mai multe ori, existand astfel nu doar posibilitatea de evaziune fiscala, conform celor mentionate anterior, dar si de frauda sau inselaciune. Pentru a proteja fanii (publicul de concerte, cumparator de bilete) de astfel de practici și pentru a asigura derularea în conformitate legală a activităților de vanzare a biletelor, una dintre misiunile noastre este de a identifica potențialele practici ilegale/ tentative de fraudă și de a lua măsuri pentru descurajarea lor.
9. Strategie de tarifare dinamica a biletelor
Organizatorul isi rezerva dreptul de a implementa o strategie de tarifare dinamica a biletelor, respectiv de a ajusta prețurile de bilete pe toata perioada in care evenimentul este la vanzare, respectiv de a modifica preturile/ categoriile/ alocarile in timp real, in functie de cererea si oferta de bilete, contextul economic si tendintele pietei, preturile concurentiale, precum si alti factori externi din piata.
Preturile de bilete pot fi ajustate (in sus sau in jos) de catre Organizator la ora, zi sau saptamana, în funcție de nevoile evenimentului, de la punerea in vanzare pana la desfasurarea efectiva a evenimentului. Strategia de tarifare dinamica a biletelor permite fanilor acces corect și sigur la locuri căutate, la prețuri concurentiale, determinate de cererea si oferta din piata, biletele avand astfel preturile mai aproape de valoarea lor reală de piață. Prețurile plătite de cumparator sunt prețurile inițiale ale biletelor – biletele cu tarifare dinamica nu au fost achiziționate inițial și apoi postate pentru revânzare. Strategia de tarifare dinamica a biletelor este si o modalitate de a combate „scalping-ul” („bișnița”), respectiv practica de a cumpăra bilete cu intenția de a revânzare pentru profit (specula). „Scalping-ul”/ „bișnița” nu este o practică legală conform legii române, întrucât un bilet de concert are valoare fiscală și nu poate fi schimbat sau revândut la o valoare mai mare decât valoarea înscrisă pe bilet. De asemenea, din cauza faptului ca nu exista control asupra sursei de provenienta a biletelor revandute, ori garantia unicitatii tranzactionarii respectivului bilet, exista si posibilitatea de frauda sau inselaciune (adica biletele respective să fi fost vandute de mai multe ori).
10. Plangeri si reclamatii
Plangerile referitoare la desfasurarea evenimentului trebuie facute in scris, la OFFICE@EMAGIC.RO catre conducerea organizatiei in termen de 7 zile de la fapta ce este reclamata.
11. Generalitati
a.Toate disputele vor fi rezolvate in mod amiabil, prin conciliere directa. Atunci cand aceasta conciliere directa nu este posibila, disputele vor fi rezolvate la tribunalul pe raza caruia isi are sediul organizatorul.
b. Legea romaneasca guverneaza orice conflict.
Persoane cu dizabilitati
Cei care doresc sa beneficieze de acces gratuit, trebuie sa trimita, cel tarziu cu o luna dupa anuntarea evenimentului, un email la adresa office@emagic.ro. Pentru ca cererea sa fie considerata valida, mail-ul trebuie sa contina urmatoarele documente:
– declaratie pe propria raspundere privind gradul de handicap
– copii legalizate ale certificatului de handicap
– copii valide ale cartilor de identitate (atat a persoanei cu handicap, cat si a insotitorului)
– copii legalizate ale documentelor care atesta faptul ca insotitorul este autorizat sa actioneze ca atare
– declaratie pe propia raspundere privind dreptul de a insoti persoana cu handicap, semnata de insotitor
Persoanele a caror cerere a fost considerata validata, vor primi automat o invitatie dubla in limita locurilor disponibile, acestea urmand a fi obligate sa prezinte si in ziua evenimentului documentele mai sus enumerate, in original. In cazul in care nu este prezentata documentatia in cauza sau persoanele refuza permiterea unei verificari adecvate, acestora nu le va fi permis accesul la eveniment.
Solicitarea si emiterea facturilor
Biletele de spectacol sunt fiscale. În eventualitatea in care clientul cumparator de bilet la un eveniment organizat de Emagic doreste emiterea unei facturi pentru biletul achizitionat, solicitarea de emitere factura trebuie trimisa la office@emagic.ro si înregistrată în termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la momentul achiziției biletelor. Dupa trecerea celor 30 de zile, organizatorul nu va mai emite factura considerând cererea tardiva.
Conditii Specifice
In functie de specificul fiecarui eveniment si/sau de solicitarile artistilor in cauza, organizatorul isi rezerva dreptul de a aduce completari/modificari prevederilor incluse in Conditiile Generale, urmand ca aceste informatii si reguli de interes public (Conditii Specifice) sa fie comunicate prin intermediul materialelor de presa, precum si a site-ului: WWW.EMAGIC.RO, inainte de inceperea evenimentului.
Aceste completari/modificari (Conditii Specifice) se aplica alaturi de celelalte prevederi ale Conditiilor Generale, pentru evenimentele in cauza.
***
By purchasing tickets to any of the events organized by EMAGIC and/ or participating in these events the customer/ participant agrees to the following terms & conditions:
1. Definitions:
a. Organizer: the event organizer is EMAGIC (S.C. Emagic Live SRL)
b. Participant: any person who, on the basis of a valid ticket, a complimentary ticket or a press accreditation, enters the area of the event organized by Emagic.
c. Event area: any bordered area in which the organizer is organizing an event, related areas and access areas.
2. General rules and conditions:
a. General rules and conditions apply to all EMAGIC events, as well as to the services provided in the event area. By entering the event area, participants agree unconditionally to the content of the following general rules and conditions.
b. All listed offers, artists, prices and details are for information purpose only and can be changes without prior notice by the organizer. The organizer is not responsible for possible errors.
c. Any deviations from the general rules and conditions can only be made with written confirmation from the organizer.
d. The organizer is only responsible for the information communicated via its official means of communication and not for rumours etc.
e. One ticket is valid for one person only and for one access only to the event mentioned on the purchased ticket.
f. The organizer is not responsible for the loss, theft or damage of the purchased tickets, the customer is the only one responsible for his/ her tickets.
g. The organizer has the right and obligation to ask that the customer/ participant in the event complies with all safety measures enforced by legal laws in place.
h. Moreover, in order to ensure the health and safety of all the participants in the event, both the public and the organizing team, the organizer has the right to impose any health and safety measures to the participants, which can include (but are not limited to) seat relocations, changes in the access schedule, special venue evacuation procedures etc.
i. To clarify, the customer/ participant, by purchasing the ticket and/ or participating in the event agrees to these terms and conditions and is obliged to comply to both legal measures and access rules imposed by the organizer at the time of the ticket purchase, before the event date and during the event and/ or within the area where the event takes place.
j. In case the ticket buyer/ participant in the event, during the event, at the venue, and around the venue, does not agree with the rules imposed, as they are mentioned above, the organizer has the right and obligation to deny access to the event and in this case, the value of the ticket will not be refunded. The safety measures imposed by the organiser, which may include (but are not limited to) seat relocations, changes in the access schedule, special venue evacuation procedures etc., are non-negotiable and do not constitute a reason for a refund of the ticket price.
h. Participants to the event are asked to check the access rules and regulations before the event on the organizer’s official website and on the ticketing platform used to purchase the ticket from, as well as their social media platforms, to comply to the queue and event area floors markings and signs, as well as to any indications and precautions communicated in the event location.
3. Access, stay and security
a. Acces in the event area will only be made on the basis of a valid ticket purchased from one of the organizer’s authorized sale points, a complimentary ticket or an accreditation, starting with the time communicated by the organizer on its official website or via its official press releases.
b. The organizer has the right to search the participants to the event and their objects or to ask for ID identification both at the access in the event and during the event.
c. The organizer reserves the right to deny access to anyone in the event area, at any given time during the event, in case of violation of its terms and conditions and the law.
d. If a participant to the event breaks the law or the organizer’s terms & conditions and the organizer will be fined because of that, the participant will be fully responsible for the fine.
e. The participants to the event are not allowed to enter the event area with: audio/ video equipment, recording equipment, pets, drugs, food, drinks, bottles, glow sticks, umbrellas (in case of rain we recommend using raincoats), fireworks, firearms, white weapons or any object that might become dangerous for the other participants.
f. The participants to the event are not allowed to sell any type of goods or offer them for free consumption at the event location without the written permission of the organizer.
g. For festivals, the festival ticket is not for access to a specific artist, and in case an artist in the lineup gets cancelled, the festival ticket will not be reimbursed.
h. The organizer does not encourage the children’s presence at concerts because of the loud sound and bright lights, however, if parents choose to bring children to concerts, children can only access the event area on the basis of his/ her own valid ticket.
4. Responsibility of the Organizer
a. Participants take part in the event at their own risk. The organizer is only responsible in case loss/ harm is produced because of the organizer’s negligence. Damage liable of compensation is established by the event insurance. The organizer is not responsible for the following damage:
– damage produced by the event suppliers or the event suppliers’ employees
– damaged produced following the breach of the current terms & conditions
– hearing/ vision issues caused by participating in the event
– loss of property, damage of theft of the participant’s object brought by the participants in the event area
– loss caused by timetable changes (opening hours/ curfew) in the event
– loss caused by other participants to the event
b. The organizer is not responsible in any way for loss caused by a force majeure event
c. All the stipulations in this section of the terms & conditions also apply to the organizer’s employees, as well as to the organizer’s suppliers or any third parties involved.
5. Recording
The organizer can take recordings of the event and the participants to the event, the organizer can make these images public and can allow third parties to commercialize these images. By accessing the event area, the participants to the event agree that their image appears on the organizer’s materials or materials related to the event.
6. Intellectual rights
a. According to copyright law no. 8/1996, participants to the event do not have the right to record (with commercial purpose) images or sounds during the event, and if they do so, they might get their equipment confiscated. Visitors are not allowed to publish or commercialize recordings from the event.
b. Participants to the event are not allowed to reproduce the event’s official visual (poster/ flyer etc.), use the image and the name of the artists (or any names, logos or brands) associated to the event, tickets/ complimentary tickets for promo or commercial use without the prior written agreement of the organizer.
c. Participants to the event who breach one of the above rules are liable to pay damages.
7. Dates and locations
a. The organizer shall announce the date and hour of the event upon publishing official materials, via press releases or on its official websites.
b. The organizer reserves the right to change the place and/ or the date of the event.
c. In case of Force Majeure, the organizer reserves the right to postpone or cancel the event, to change the date or the location for the event, without being obliged to pay for customers’ loss.
d. Force Majeure refers to: any circumstances forcing the organizer to cancel the event. Some of these, but not limited to, are: war, strikes, terrorism, police or fire fighters actions.
e. The ticket is non-refundable, with the exception of cancelled events. Location change or reschedule of the event do not constitute reasons for reimbursement of tickets. When a show/ event is rescheduled, the purchased ticket remains valid for the new rescheduled date/ new location.
The promoter has the obligation to inform the clients of such cancellation via its official ticketing partners and the promoter’s social media & website. In this context, the promoter strongly advises the client to regularly (at least once a month between purchase of the ticket(s) and the announced show date) check the promoters website and/or social media, for information. The promoter’s ticketing partner will also inform the client via the email address that the client used for the purchase of the tickets.
The promoter further strongly advises that the official ticketing partner’s email address (from the where the client purchases the tickets) and promoter’s email address office@emagic.ro, will be marked by client as a ‘trusted email address’ in client’s email program. Should client fail to do so, promoter will not accept any responsibility for the fact that crucial information communicated to the client by promoter, does not reach client or ends up in client’s Spam/Junk inbox.
Should client change the email address that he/she communicated to the promoter and/or ticketing provider during the purchase of the tickets, between purchase of the ticket(s) and the date of the event, the client has an obligation to inform the ticketing partner from where client bought the tickets of his/her new email address and likewise inform the promoter of such change via mail to office@emagic.ro. Should client fail to do so, promoter will not accept any responsibility for the fact that crucial information communicated to the client by promoter, does not reach client or ends up in client’s spam inbox.
Moreover, the customer has the obligation to check and make sure he/ she fills in their correct email address when purchasing their tickets, so all information communicated (as well as e-tickets) can reach their destined recipient.
In case of event cancellation, ticket buyers can get reimbursed for the ticket value by contacting the official ticketing platform/ official point of purchase for the named event (the ticketing provider mentioned on the ticket) – in compliance with the current terms and conditions, as well as the instructions communicated by the ticketing platforms in their official communication on the day of the cancellation announcement.
Reimbursement of the ticket value in case of cancelled events can be made by sending a refund request exclusively to the authorized ticketing pplatform (the official point of purchase where the ticket had been purchased from, which is mentioned on the ticket), by means communicated by the organizer and the ticketing platform (by accessing a return form, by sending an email etc.) in 60 days since the event cancellation announcement. After this 60 day period, no refund request will be taken into consideration. Refunds can only be made for intact tickets and reimbursements can only be made for the value of the ticket, and not the intermediation services aquired with the tickets, such as editing, issuing, printing and distribution commissions, bank commissions or additional costs (such as accommodation, transportation, delivery fees etc.) and the refund will be processed in a 90 day period since the end of the time frame in which customers can request a refund.
8. Scalping/ Third Party Resellers / Ticket Limits
Scalping is the practice of purchasing tickets with the intention to resell for a profit. This practice is not legal under the Romanian law, as a concert ticket holds fiscal value and cannot be exchanged or resold at a higher value than the value written on the ticket. Since reselling a ticket at a higher value than the value written on it is not legal, we, as Organiser, reserve the right to cancel any ticket that is resold at a higher price than the price written on the ticket.
Because „scalping” is an illegal practice, there is no control over it, so we, the Organiser, do not guarantee the authenticity of tickets purchased from any third party reseller (such as brokers, scalpers or individuals).
We, as the Organiser, or the tour/ artist, can typically impose a ticket limit per order, per customer, per credit card or per address in order to provide ticket access to as many fans as possible and to prevent the purchase of more tickets with the intention of reselling them at a higher value. Ticket limits vary depending on the type of the event or the anticipated demand for tickets. Please adhere to published ticket limits on our official ticketing partners’ platforms. If we determine that a ticket limit has been exceeded, we reserve the right to cancel an order, or part of an order, without notice, and may even cancel a ticket that has already been delivered rendering it unusable without notice.
Also, we reserve the right to cancel, without notice, an order or a ticket that has already been delivered – rendering it unusable – if we determine that the order was placed/ tickets were purchased via bots. Ticket bots take money out of the pockets of genuine fans and make online ticket sales unfair. A ticket bot, also known as a “scalper bot”, is software that’s designed to help purchase tickets by performing automated tasks like scraping pricing details, checking inventory for newly released seats, or purchasing and reselling tickets.
Ticket bots typically imitate the behavior of human users, only faster and in larger volumes. This means these scalper bots can unfairly find and purchase tickets in ways human customers can’t.
Due to the fact that there is no control over the source of origin of the tickets offered for resale, or the guarantee of the uniqueness of the transaction of that ticket, we would like to draw your attention to the possibility that those tickets may have been sold multiple times, thus existing not only the possibility of tax evasion, as mentioned earlier, but also of fraud or deception. To protect fans (concertgoers, ticket buyers) from such practices and to ensure the legal conduct of ticket sales activities, one of our missions is to identify potential illegal practices/ fraud attempts and to take measures to discourage them.
9. Dynamic Pricing Strategy for Tickets
The Organiser reserves the right to implement a dynamic pricing strategy for tickets, which includes adjusting ticket prices throughout the entire period during which the event is on sale, as well as modifying prices/ categories/ allocations in real-time, depending on the demand and supply of tickets, the economic context, market trends, competitive prices, and other external market factors.
Ticket prices can be adjusted (up or down) by the Organiser on an hourly, daily, or weekly basis, depending on the needs of the event, from the time of the on-sale until the actual occurrence of the event. The dynamic pricing strategy for tickets allows fans fair and secure access to sought-after seats at competitive prices, determined by market demand and supply, thus bringing ticket prices closer to their true market value. The prices paid by the buyer are the initial prices of the tickets—dynamically priced tickets have not been purchased initially and then posted for resale. The dynamic pricing strategy for tickets is also a way to combat “scalping,” which is the practice of buying tickets with the intention of reselling them for profit (speculation).
“Scalping” is not a legal practice according to Romanian law, as a concert ticket has fiscal value and cannot be exchanged or resold for a price higher than the value stated on the ticket. Additionally, due to the lack of control over the source of the resold tickets, or the guarantee of the uniqueness of the transaction of that ticket, there is also the possibility of fraud or deception (meaning that the respective tickets may have been sold multiple times).
10. Complaints and claims
Complaints with regards to the event must be addressed in writing at OFFICE@EMAGIC.RO to the organization’s management in 7 days since the issue arises.
11. General Terms
a. All disputes will be resolved amicably with direct conciliation. In case this is not possible, disputes will be resolved in court, on the territory where the organizer’s headquarters are located.
b. This Agreement shall be governed in all respects in accordance with the Laws of Romania.
Disabilities
Fans with disabilities who wish to be granted free access to the events must send, within one month since the announcement of the event, an email to office@emagic.ro with their request. In order for the request to be considered valid, the email should contain the following documents:
– self-declaration regarding the degree of the disability
– legalized copies of the disability certificate
– valid copies of the IDs (both for the person carrying a disability and for their companion)
– legalized copies of the document(s) which prove that the companion is authorized to accompany the person carrying a disability
– self-declaration of the companion regarding his/ her right to accompany the person with the disability
People whose request has been validated by the organizer are going to receive a double complimentary ticket (within the limit of tickets available in the area designated to seats for disabilities) and they will be required to present the documents above on the day of show, in original copies, upon access in the event area. Failure to present the above documents and proper verification, will result in access denied to the event area.
Invoices
Show tickets are fiscal documents. If the ticket buyer wishes to receive an invoice for their ticket purchase for an event organised by Emagic, they need to send their invoice request at office@emagic.ro within 30 days after the purchase of the ticket(s).
Specific Conditions
Depending on each show’s characteristics and/ or the artists’ requests, the organizer reserves the right to make additions/ modify the General Conditions, and these amendments shall be communicated via press releases and on our website – www.emagic.ro, before the start of the event.
These additions/ amendments (Specific Conditions) shall apply alongside the rest of the General Conditions, for theeach specific event.